http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2020/01/13/2020-01-13_2004/images/images-68182.png

НЕ МЕНШЕ 15 УЧНІВ У КЛАСІ: УРЯД ВИЗНАЧИВ СТАНДАРТИ ДОСТУПНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

13.01.2020

Програма діяльності Кабінету Міністрів України окрім визначених цілей, які реалізовуватиме Міністерство освіти і науки, містить стандарт доступності публічних сервісів та послуг у сфері освіти.

Зокрема, стандарти доступності закладів освіти, що мають бути реалізовані в Україні, містять умову, що час підвезення дітей до опорного закладу має складати не більше 30 хвилин в одну сторону якісним дорожнім покриттям.

Також українські школи мають отримати швидкісний Wі-Fі Інтернет не менше 100 Мбіт/с, у кожній школі на кожні 300 дітей повинно бути мінімум 2 комп’ютерні класи по 15 комп’ютерів у кожному.

Усі туалетні приміщення мають знаходитись в будівлі закладу освіти.

Всі опорні школи і не менше третини шкіл у містах повинні мати велике або середнє (40 х 60) футбольне поле з професійним штучним покриттям, професійне легкоатлетичне покриття бігових доріжок, поле для міні-футболу із штучним покриттям, майданчик для баскетболу/волейболу з гумовим покриттям, зону воркаута та освітлення всіх майданчиків.

У кожному шкільному класі мають навчатись не менше 15 та не більше 30 учнів.

Має бути забезпечена 100% доступність будівель усіх шкіл, включаючи туалети, для дітей з особливими потребами та доступ для них на кожний поверх.

Кожна школа на 100% має відповідати принципам нового освітнього простору.

Окрім цього на 7 000 дітей у сільській місцевості та на 12 000 дітей у місті має бути створений один інклюзивний ресурсний центр.

100% дітей 4–6 річного віку мають отримати можливість бути охопленими різними формами дошкільної освіти.



Читайте також



СІМ МІСТ ХМЕЛЬНИЧЧИНИ УВІЙШЛИ ДО РЕЙТИНГУ ПРОЗОРОСТІ

25.02.2020

Акредитована компанія "Трансперенсі Інтернешнл Україна" вже третій рік презентує Рейтинг прозорості 100 найбільших міст України.
Він показує, наскільки міська влада розкриває інформацію про свою діяльність громадянам та надає їм інструменти для впливу та участі.
Експерти щорічно аналізують відкритість міських рад за показниками в 14 сферах...

Детальніше...


Науково-практичний семінар учителів початкових класів з участю науковців Кам’янець - Подільського НУ імені І. Огієнка

25.02.2020

Інтенсивне реформування освіти в Україні вимагає пошуків шляхів модернізації змісту та структури науково-методичної роботи з педагогічними кадрами. Однією з активних форм методичної роботи для педагогів початкової школи в умовах НУШ є проведення науково - практичних семінарів з участю науковців...

Детальніше...