http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2020/02/24/2020-02-24_8400/images/images-19514.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2020/02/24/2020-02-24_8400/images/images-53299.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2020/02/24/2020-02-24_8400/images/images-84692.jpg

ВІДБУЛАСЯ НАРАДА

24.02.2020

За результатами наради голови з керівниками комунальних установ, підприємств та структурних підрозділів міської ради дано доручення:

КП «Благоустрій Дунаєвеччини»

При сприятливих погодних умовах приступити до влаштування сміттєвого майданчика на кладовищі

Провести зрізку зелених насаджень в м. Дунаївці по вул. Шевченка,71 та в міському парку згідно виданого ордера

Організувати вивезення нелегальних сміттєзвалищ по населених пунктах громади

КП Теплових мереж

Вивчити питання проплати за транспортування газу

Заключити договір реструктуризациї заборгованості за спожитий газ за 2018-2019роки

КП «Міськводоканал»

Розпочати роботи по продовженню влаштування водопровідної мережі в с. Лисець

Управління освіти молоді та спорту

Встановлення камер відеоспостереження ЗОШ №2 та ЗОШ №3

КНП «Дунаєвецький центр первинної медико-санітарної допомоги»

Відстеження ситуації на захворювання «Грип»

Розробити заходи та провести розяснювальну роботу серед населення громади через засоби інформації по попередженню захворювань на «Короновірус»

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також





Дунаєвецький ліцей №3 тримає волонтерський фронт та допомагає ЗСУ!

19.04.2024

Зараз непростий час для кожного з нас, але, з іншого боку...

Детальніше...