http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/10/20/2021-10-20_4109/images/images-37934.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/10/20/2021-10-20_4109/images/images-18708.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/10/20/2021-10-20_4109/images/images-19693.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2021/10/20/2021-10-20_4109/images/images-70232.jpg

Тренінг професійного розвитку та згуртування учителів англійської мови

20.10.2021

«Розвиваємось, взаємодіємо, досягаємо мети!» Саме під таким девізом 20 жовтня 2021 року пройшов тренінг «Використання сучасних освітніх технологій для роботи з молодшими школярами на уроках англійської мови», організований Центром ПРПП для педагогів Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської територіальних громад, які працюють з учнями початкової школи.

Пошук ефективних шляхів навчання, розвиток пізнавальних інтересів в кожного школяра свідомого ставлення до оволодіння знаннями з англійської мови об’єднали під час тренінгу 30 представників фахової спільноти учителів англійської мови.

В умовах реалізації Концепції Нової української школи використання сучасних освітніх технологій для роботи з молодшими школярами на уроках англійської мови залишаються надзвичайно актуальними. Методика сучасного уроку іноземної мови тісно пов’язана з інтерактивними методами. Тому сучасний вчитель іноземної мови повинен бути креативним та артистичним. Вчитель повинен ставити головний акцент на завдання, які розвивають творчий початок особистості, підвищують мотивацію до вивчення мови та покращують мову як основний механізм комунікації.

У 2020 році затверджено професійний стандарт учителя закладу загальної середньої освіти, який є втіленням сучасного підходу НУШ до визначення професійних компетентностей вчителя. Однією з таких компетентностей є психологічна, яка полягає у здатності формувати мотивацію учнів та організовувати їхню пізнавальну діяльність.

Учитель Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. №4 – Сметанюк Марина Іллівна поділилась з колегами досвідом формування мотивації молодших школярів при вивченні англійської мови за допомогою дієвих інтерактивних вправ, які передбачають використання рольових ігор, моделювання життєвих ситуацій та ін.

Багато вітчизняних і зарубіжних вчених визначають молодший шкільний вік як найсприятливіший для вивчення іноземної мови протягом шкільного процесу навчання. Тому не менш продуктивним в роботі з школярами є використання методу Total Physical Response (TPR), який презентувала Бойко Наталія Василівна – учитель Іванковецької ЗОШ І-ІІІ ст. Суть даного методу полягає в тому, що навчальний процес відбувається за умов постійної, активної взаємодії всіх учнів; це – співнавчання, взаємонавчання, де і учень, і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами навчання, розуміють, що вони роблять, рефлектують з приводу того, що вони знають, вміють і здійснюють.

Доброзичлива атмосфера дала можливість учасникам тренінгу ближче познайомитись, розвинути свої комунікативні навички, впевненість в собі, будувати свої відносини на основі довіри та поваги. Тренінг сприяв згуртуванню фахової спільноти, формуванню сильної команди, що успішно досягає поставлених цілей.

Дякую тренерам заходу – Марині Іллівні та Наталії Василівні за презентацію досвіду роботи на високому рівні та усім представникам фахової спільноти учителів англійської мови за активність, відкритість та позитив!

Автор:Управління освіти, молоді та спорту ДМР


Читайте також



Він воював за Україну…

07.07.2022

У рідному місті Дунаївці під залпи військової почесної...

Детальніше...


Спільними зусиллями робимо нашу громаду найкращою!

06.07.2022

Прибирання прилеглих підпорядкованих територій у нашій громаді вже стали традицією, до якої долучається велика кількість людей...

Детальніше...