http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-69472.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-25362.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-49050.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-85312.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-68558.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-90233.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/01/14/2022-01-14_942/images/images-44754.jpg

Освітня панорама творчих ідей для учителів біології, хімії, природознавства

14.01.2022

Відповідно до плану роботи КУ ДМР «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» на 2022 р. 13 січня 2022 року в рамках проведення «Освітньої панорами творчих ідей», відповідно до вимог сучасності та запитів педагогічних працівників для учителів біології, хімії та природознавства на базі Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст.№2 було проведено ряд майстер-класів.

На теоретичній частині заходу педагогів познайомили із особливостями проведення ЗНО-2022 з біології та хімії, олімпіад, різноманіттям модельних програм природничої галузі. Мотиваційні карти налаштували педагогів на активну діяльність.

У практичній частині учитель Дунаєвецької ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Раєвська Наталія Юріївна поділилась родзинками із власного досвіду роботи на тему «РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В ПРОЦЕСІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ БІОЛОГІЇ». Педагоги спробувалт визначити кімнатні рослини за допомогою мобільних додатків, розглянули у мікроскоп пилкові зерна». Педагог наголосила, що головною дилемою для сучасного педагога я питання: як вчити ? Сучасний інформаційний бум має величезний вплив на мислення дітей, він до кінця не досліджений, не прогнозований. Сучасні учні відрізняються від нас, і ми нічого з цим не зробимо. Ми можемо щось зробити лише із собою – маємо змінюватися.

Консультант ЦПРПП поділилась досвідом використання флеш-карт, пазлів, та іншого дидактичного матеріалу. Педагоги в групах спробували скласти пазли на тему «Судини» (капіляри, вени та артерії), «Найпростіші», згадали будову ока та дихальної системи. Усі розробки педагоги матимуть можливість використовувати і на своїх уроках.

Учитель Голозубинецької ЗОШ І-ІІІ ст. Магера Л.С. провела майстер-клас на тему «Формування ключових компетентностей на уроках хімії». Педагоги пригадали: значення терміну «компетентність», 11 ключових компетентностей та спільні для усіх компетентностей наскрізні вміння. А далі розкрила «секрети» візуалізації навчального матеріалу різними формами та методами (діаграма, графік, скрайбінг, інфографіка, інтелект-карти). Найбільше вразила простота використання такої розповсюдженої форми візуалізації структурованої навчальної інформації як «Таблиці». Учасники заходу виконали вправи «ЛОГІКОН» (загадки, які вимагають на основі аналізу інформації, закладеної у клітинках, знайти логічний зв'язок між верхнім і нижнім рядами клітинок). Метод «КРОССЕНС» - один із сучасних розвиваючих методів, заснований на візуальних зображеннях, був вихначений педагогами як «асоціативна головоломка поколінняZ».

І наостанок була домовленість приходити на подальші зустічі кожному учаснику із своїми новинками, взявши за основу відомий вислів.

Автор:Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької м


Читайте також



АЛЕЯ ПАМʼЯТІ ГЕРОЇВ

29.03.2024

Життя завжди перемагає смерть. Найріднішу людину вже не повернути, та можна ніжно берегти пам'ять про неї... 

Детальніше...


ЗАСІДАННЯ КОЛЕГІЇ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

29.03.2024

29 березня 2024 року під головуванням начальника управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Інни Ісакової відбулося засідання колегії за участю керівників закладів загальної середньої, позашкільної освіти та Центру професійного розвитку педагогічних працівників...

Детальніше...