http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/01/2022-04-01_1057/images/images-38418.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/01/2022-04-01_1057/images/images-63049.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/01/2022-04-01_1057/images/images-69424.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/01/2022-04-01_1057/images/images-4042.png

Сучасні технології – сучасному учителю

01.04.2022

Коли в країні триває війна з агресором, кожен намагається бути корисним. «Війна це також тил, який має бути надійним і стабільним», - говорить Денис Шмигаль у своєму зверненні до українців. І сьогодні ми раді з того, що серед нас є представники такої прогресивної молоді, яка надихає, яка змушує рухатися вперед, яка хоче бути корисною, бо сучасна молодь – потужний двигун розвитку країни. Стрімкий розвиток сучасних знань та технологій вимагає від нас бути в авангарді освітніх змін. А нове покоління є головним користувачем сучасних технологій, тому саме від них треба почути, як це має бути.

31 березня 2022 року з ініціативи Центру ПРПП було організовано онлайн-тренінг «Сучасні технології на уроках історії» для фахової спільноти учителів історії ЗЗСО Дунаєвецької міської ради та Солобковецької сільської ТГ. Спікером заходу був Іван КОСТЕНКО, студент Київського національного університету ім. Т. Шевченка, координатор молодіжного проєкту «Публічна історія», який наразі в силу обставин проживає у нашому мальовничому місті Дунаївці.

Внаслідок освітніх реформ збільшився обсяг нової інформації, змінилися умови організації навчання: освітні програми, підручники, оснащення аудиторій технічними засобами. У зв'язку з цим, змінилися і вимоги до професійної компетенції вчителя, зокрема, історика, і підходи до навчання. Зміна змісту освіти, застосування нових педагогічних технологій та інших інновацій вимагають від педагога активності й прагнення до творчості, готовності до нововведень. Під час тренінгу педагоги мали змогу удосконалити свої вміння орієнтуватись в потоці нових навчальних засобів, оцінювати їх, відбирати з пропонованих продуктів необхідне і, що найголовніше, оволоділи новими технологіями.

Іван Михайлович продемонстрував навички роботи з цифровими інструментами для організації роботи на уроках історії: онлайн-іграми, 3D-моделями, соціальними мережами та історичними мемами, які підвищують інтерес учнів до навчання і націлені на зміну поколінь. Він показав, що соціальні мережі, які є невід’ємною частиною повсякденного життя школяра, можуть стати ефективною платформою для навчання.

Також ми мали змогу доторкнутись до «живої історії», ознайомившись з цікавим проєктом «Публічна історія», метою якого є представлення широкому загалу маловідомих фактів української історії у цікавому форматі. Команда проєкту, координатором якого є Іван Костенко, публікуючи статті, подкасти, інтерв’ю з відомими персоналіями, меми на історичну тематику, переконана, що минуле має бути цікавим та відкритим для суспільства. Своєрідним фідбеком зустрічі стали враження педагогів та думки щодо впровадження набутих знань та навичок у власній професійній діяльності.

Щиро дякуємо Івану Костенку, координатору молодіжного проєкту за креативне представлення власного досвіду, співпрацю та можливість долучитись до цікавої комунікації!

Ми відкриті до педагогічних новацій!

Слава Україні!

Автор:Управління освіти, молоді та спорту ДМР


Читайте також



«Основи сім’ї» - добробут та успіх в громаді

24.04.2024

24 квітня на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбувся круглий стіл «Впровадження навчальної програми...

Детальніше...


ШАНОВНІ БАТЬКИ! БЕРЕЖІТЬ ЖИТТЯ СВОЇХ ДІТЕЙ! НЕ ВТРАЧАЙТЕ ПИЛЬНОСТІ ТА ПАМ’ЯТАЙТЕ, ЩО ЖИТТЯ НАШИХ ДІТЕЙ БАГАТО В ЧОМУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД НАС САМИХ!

24.04.2024

За статистикою, в Україні щодня сотні дітей наражаються на небезпеку, п’ять із цих випадків, на жаль, закінчуються трагічно.

Тому основне завдання дорослих — виховувати у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному...

Детальніше...