http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/21/2022-04-21_7823/images/images-66264.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/21/2022-04-21_7823/images/images-45638.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/21/2022-04-21_7823/images/images-71699.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/21/2022-04-21_7823/images/images-2844.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/04/21/2022-04-21_7823/images/images-42768.png

Реалізація змісту природничо-освітньої галузі на уроках фізики в умовах дистанційного навчання

21.04.2022

Наступний 2022-2023 навчальний рік для педагогів стане роком впровадження Державного стандарту базової середньої освіти та переходу базової школи на засади НУШ. Державним стандартом визначено мету та засади формування змісту освіти в базовій школі на основі компетентнісно орієнтованого підходу у навчанні.

З метою опрацювання вчителями природничих дисциплін засад Держстандарту базової середньої освіти 20 квітня 2022 року з ініціативи Центру професійного розвитку, у рамках співпраці з Хмельницьким ОІППО для фахової спільноти учителів фізики Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ було проведено вебінар з питань реалізації змісту природничо-освітньої галузі на уроках фізики в умовах дистанційного навчання.

Сьогодні освіта перебуває у стані, коли традиційне навчання є неможливим через військову агресію, і учасники освітнього процесу змушені навчатися дистанційно. Стратегії навчання, які раніше розглядалися як інноваційні, і такі, які потребують часу для опанування, стали педагогічними трендами. Вчителі відшуковують прийнятні до їхніх умов навчальні платформи та інструменти, засоби електронних комунікацій та вирішують інші завдання, пов’язані з організацією результативного дистанційного навчання. Маючи вже певний досвід, виникла потреба проаналізувати те, що вже пройдено і зробити певні кроки на майбутнє.

Питання, підняті методистом НМЦ професійного розвитку керівних та педагогічних працівників установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО Анною ЯЦИШЕНОЮ в ході заходу, сприяли підвищенню фахової компетентності вчителів через застосування оптимальних шляхів, способів підвищення ефективності навчальної діяльності учнів при вивченні фізики в умовах дистанційного навчання.

Анна Сергіївна акцентувала увагу учасників вебінару на особливостях природничого компоненту освіти в умовах переходу базової школи на засади НУШ. Вона зазначила, що основною методичною ідеєю побудови знаннєвого складника змісту природничої освіти у новому Державному стандарті базової середньої освіти є системність природничих знань, коли навчальний матеріал постає перед учнями явно та чітко у своїх взаємних зв’язках.

У підсумках було визначено, що сучасні стратегії організації навчання з фізики дають можливість педагогам працювати у різних форматах, підтримують нові способи навчання, орієнтовані на учнів як активних учасників освітнього процесу, що безумовно сприяє виробленню наскрізних умінь та ключових компетентностей.

Щиро дякуємо Анні Сергіївні за методичну підтримку учителів фізики та професійний підхід до проведення онлайн заходу! Бажаємо педагогам обрати для себе найефективніші стратегії навчання в умовах реалізації нового Державного стандарту. Все буде Україна!

Автор:Управління освіти, молоді та спорту ДМР


Читайте також



КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

28.03.2024

Активно триває робота із дітьми та їх сім’ями, яка спрямована для результативного вирішення проблеми виховання та всебічного...

Детальніше...