http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/05/20/2022-05-20_6937/images/images-27625.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/05/20/2022-05-20_6937/images/images-28313.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/05/20/2022-05-20_6937/images/images-95164.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/05/20/2022-05-20_6937/images/images-371.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/05/20/2022-05-20_6937/images/images-73792.jpg

Скетчноутінг – новітній інструмент візуалізації

20.05.2022

Пригадайте, як ви любили малювати в дитинстві! А все тому, що малювання – це чудовий спосіб донести інформацію, яка народжувалася в нашій уяві. Але згодом ситуація змінилася: у нашій уяві закріпився стереотип, згідно з яким малювати можуть лише художники. Правда? А хіба потрібно мати великий талант, щоб замість слова «багатоповерхівка» намалювати будиночок? І тут вам на допомогу прийде СКЕТЧНОУТІНГ.

Що ж це за дивні слова?

Скетчноутінг (від англ. слів «sketch» – ескіз, «note» – нотувати) – замальовка, записи скетчів у блокноті. Фіксація думок за допомогою малюнків і тексту, результат якої – готове зображення історії, процесу, візуалізація ідеї тощо. Найчастіше скетч являє собою зображення і коротку текстову тезу. Його завдання – допомогти зрозуміти й розібратися у власних ідеях, щоб потім максимально просто і цікаво донести їх. Крім того, замальовка займає набагато менше часу, ніж словесне пояснення.

Пізнавальним та корисним для учителів зарубіжної літератури та вихователів ЗДО Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської територіальних громад став черговий онлайн-практикум у рамках Панорами інновацій, організованої Центром професійного розвитку педагогічних працівників 19 травня 2022 року. З новітнім інструментом візуалізації в освітньому процесі колег знайомила учителька зарубіжної літератури Січинецької гімназії – ПАКШИНА Лілія Борисівна.

Світ дуже швидко змінюється, тож поки педагоги розмірковують над запитанням «Що таке комікс і для чого це потрібно в школі?», частина учнів активно займається самоосвітою, впроваджуючи комікси у своє повсякденне життя. Але ж і вчителі також можуть використовувати гумористичну графіку для того, щоб привернути увагу учнів на уроках.

Учасники вебінару дізналися про основні принципи та переваги візуалізації навчального матеріалу, розглянули цікаві техніки візуалізації, а також ознайомилися з інформацією про те, які спеціальні сервіси та інструменти можна використовувати для створення наочних матеріалів.

Лілія Борисівна ознайомила присутніх з можливостями використання коміксів на різних етапах уроку та перевагами залучення елементів сучасної візуальної культури для розвитку пам’яті школярів.

У підсумку всі дійшли висновку, що скетчноутінг може стати ефективним інструментом як у професійній діяльності, так і в особистому житті. Головна мета – навчитися фіксувати основні блоки розповіді і не боятися пропустити якусь інформацію. Щоб впевнитися, що скетчноутінг – це корисно та перспективно, просто спробуйте його використати!

Дякуємо Лілії Борисівні за корисні матеріали та креативний підхід до проведення практикуму!



Читайте також



ОБ’ЄДНАНІ ДОПОМАГАТИ ІНШИМ

24.04.2024

В громаді продовжує свою роботу волонтерський штаб по підтримці внутрішньо переміщених осіб...

Детальніше...


«Основи сім’ї» - добробут та успіх в громаді

24.04.2024

24 квітня на базі Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії відбувся круглий стіл «Впровадження навчальної програми...

Детальніше...