http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/20/2022-09-20_7536/images/images-32191.jpg

️Реєстрації місця проживання з одночасним зняттям з попереднього місця проживання

20.09.2022

Щоб здійснити реєстрацію місця проживання одночасно із зняттям з попереднього місця проживання вам необхідно звернутися до Центру надання адміністративних послуг Дунаєвецької міської ради та подати наступний перелік документів:
✅ паспорт громадянина України (свідоцтво про народження, для дітей віком до 14 років);
✅ військово-обліковий документ (для громадян України, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
✅ документи, що підтверджують право на проживання в житлі, зокрема свідоцтво про право власності, ордер, договір оренди (найму, піднайму), договір найму житла у гуртожитку (для студентів), рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього. У разі відсутності зазначених документів реєстрація місця проживання здійснюється за згодою власника (співвласників) житла.

Штампи про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання НЕ проставляються до паспорту громадянина України – у зв’язку з тим, що Постанова Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 року № 207 втратила чинність.
Для отримання детальної консультації стосовно цієї послуги, ви можете звернутися за телефоном Центру: (098) 356-11-53

Центр надання адміністративних послуг Дунаєвецької міської ради працює:

  • Понеділок, Вівторок, Середа, Четвер: з 8.00 до 17.15
  • П’ятниця: з 8.00 до 16.00
Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також