http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/25/2022-10-25_7354/images/images-87705.jpg

ДЛЯ ПРИЗНАЧЕННЯ СУБСИДІЇ ПОТРІБНІ ЗАЯВА ТА ДЕКЛАРАЦІЯ ПРО ДОХОДИ

25.10.2022

За рішенням Уряду з 1 жовтня 2022 року розпочато поетапну передачу функцій адміністрування житлових субсидій та пільг Пенсійному фонду України. Так, вже з жовтня Фонд здійснює виплату призначених органами соціального захисту населення житлових субсидій та пільг. Виплати будуть проводитись незалежно від того, чи є субсидіант або пільговик пенсіонером чи ні. Наразі, до 1 грудня 2022 року порядок звернення за призначенням субсидій та, власне, механізм призначення житлових субсидій та пільг не змінюється.

Отже, для призначення житлової субсидії необхідно подати:

  • заяву про призначення та надання житлової субсидії;
  • декларацію про доходи та витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.

1. Документи можна подати до 30 листопада 2022 року - поштою до органів соцзахисту населення за місцем проживання.

2. Незалежно від дати звернення:

  • особисто до уповноважених посадових осіб виконавчого органу сільської, селищної, міської ради відповідної територіальної громади;
  • ЦНАПу;
  • в електронній формі через портал «ДІЯ».

3. З 1 грудня 2022 року:

  • поштою до територіального органу Пенсійного фонду України;
  • особисто до будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи;
  • в електронній формі через вебпортал електронних послуг ПФУ та мобільний додаток ПФУ.

Важливо відзначити, що звернутись за призначенням субсидії можна будь-коли протягом усього опалювального сезону, проте для отримання допомоги за весь такий сезон звернутись потрібно до його початку чи протягом двох місяців після.

Автор:ГУ ПФУ в Хмельницькій області


Читайте також



 ВІДБУЛАСЬ СПІЛЬНА НАРАДА

01.07.2024

Під головуванням міського голови Веліни Заяць відбулись спільні наради за участі... 

Детальніше...