
Інформація для громадян щодо отримання довідок соціально-правового характеру
Перш ніж звернутися в Трудовий архів із запитом на надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в місцевому відділенні управління Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.
Виконання соціально-правових запитів
На письмовий запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні надаються архівні довідки, архівні копії та архівні витяги. Зазначені документи надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо померлих членів родини та найближчих родичів.
Для отримання довідки (витягу, копії) соціально-правового характеру надаються наступні документи:
- заява (для фізичних осіб в приймальні дні);
- паспорт заявника;
- копія трудової книжки (при її наявності);
- копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);
- довіренність, оформлена в установленому законодавством порядку (для уповноваженої особи).
У разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.
При поштовому або електронному відправленні заяви
необхідно:
- розбірливим почерком вказати прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
- адресу;
- контактний телефон;
- викласти прохання про що запитується довідка - підтвердити стаж роботи в організації або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.
При особистому зверненні в архів заява складається за встановленою формою.
Наголошуємо! Аби швидше опрацювати ваш запит, він повинен містити наступні відомості:
- • прізвище, ім’я, по батькові (для жінок – дівоче прізвище та усі зміни прізвищ);
- • дата народження;
- • адреса реєстрації проживання та адреса для надсилання довідки (якщо проживає не за реєстрацією);
- • номер телефону для зв’язку;
- • назва підприємства;
- • роки роботи;
- професія, № бригади, відділку, тощо;
- для жінок – вказувати дати народження дітей.
Чітко вказуйте у запиті, які саме довідки необхідні:
- Накази про прийняття і звільнення (для підприємств, установ і радгоспів);
- Колгоспний стаж (членство в колгоспі встановлений мінімум, відпрацьовані дні);
- Заробітна плата (вказувати період);
- Про реорганізацію підприємства.
До запиту слід надавати ксерокопії таких документів:
- перший аркуш паспорта (де вказано прізвище, ім’я, по батькові);
- аркуші трудової книжки, де зазначений період роботи, про який запитується;
- у разі відсутності трудової книжки – вказувати причину та детально описувати період роботи (дати роботи, чи був членом колгоспу, чи працював по договору, сезонно – вказувати сезон, тощо).
Надання архiвних довiдок, копiй або витягiв на запити фiзичних i юридичних осiб, необхiдних для соцiального захисту громадян, здiйснюються КУ Дунаєвецької міської ради "Трудовий архiв" безоплатно, вiдповiдно до законодавства.