http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/11/07/2022-11-07_3152/images/images-92964.jpg

Інформація для громадян щодо отримання довідок соціально-правового характеру

07.11.2022

Перш ніж звернутися в Трудовий архів із запитом на надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в місцевому відділенні управління Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.

Виконання соціально-правових запитів

На письмовий запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні надаються архівні довідки, архівні копії та архівні витяги. Зазначені документи надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо померлих членів родини та найближчих родичів.

Для отримання довідки (витягу, копії) соціально-правового характеру надаються наступні документи:

  •  заява (для фізичних осіб в приймальні дні);
  •  паспорт заявника;
  •  копія трудової книжки (при її наявності);
  •  копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);
  •  довіренність, оформлена в установленому законодавством порядку (для уповноваженої особи).

У разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.

При поштовому або електронному відправленні заяви
необхідно:

  • розбірливим почерком вказати прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
  • адресу;
  • контактний телефон;
  • викласти прохання про що запитується довідка - підтвердити стаж роботи в організації або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.

При особистому зверненні в архів заява складається за встановленою формою.
Наголошуємо! Аби швидше опрацювати ваш запит, він повинен містити наступні відомості:

  1. • прізвище, ім’я, по батькові (для жінок – дівоче прізвище та усі зміни прізвищ);
  2. • дата народження;
  3. • адреса реєстрації проживання та адреса для надсилання довідки (якщо проживає не за реєстрацією);
  4. • номер телефону для зв’язку;
  5. • назва підприємства;
  6. • роки роботи;
  7.  професія, № бригади, відділку, тощо;
  8.  для жінок – вказувати дати народження дітей.

 Чітко вказуйте у запиті, які саме довідки необхідні:

  •  Накази про прийняття і звільнення (для підприємств, установ і радгоспів);
  •  Колгоспний стаж (членство в колгоспі встановлений мінімум, відпрацьовані дні);
  •  Заробітна плата (вказувати період);
  •  Про реорганізацію підприємства.

До запиту слід надавати ксерокопії таких документів:

  •  перший аркуш паспорта (де вказано прізвище, ім’я, по батькові);
  •  аркуші трудової книжки, де зазначений період роботи, про який запитується;
  •  у разі відсутності трудової книжки – вказувати причину та детально описувати період роботи (дати роботи, чи був членом колгоспу, чи працював по договору, сезонно – вказувати сезон, тощо).

Надання архiвних довiдок, копiй або витягiв на запити фiзичних i юридичних осiб, необхiдних для соцiального захисту громадян, здiйснюються КУ Дунаєвецької міської ради "Трудовий архiв" безоплатно, вiдповiдно до законодавства.



Читайте також



КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

16.04.2024

Активно триває робота із дітьми та сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах, а також задля результативного вирішення проблеми виховання та всебічного розвитку дітей, забезпечення інтересів кожної дитини, реалізації її прав та інтересів...

Детальніше...


Краща практика Дунаєвецької громади Хмельницької області

16.04.2024

Залучення додаткових коштів у заклади освіти громади шляхом організації міжнародної співпраці та проєктної діяльності...

Детальніше...