http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/11/07/2022-11-07_3152/images/images-92964.jpg

Інформація для громадян щодо отримання довідок соціально-правового характеру

07.11.2022

Перш ніж звернутися в Трудовий архів із запитом на надання архівних даних, рекомендуємо отримати консультацію у фахівця з нарахування пенсії в місцевому відділенні управління Пенсійного фонду України за місцем проживання та уточнити, які саме архівні довідки необхідні для оформлення пенсійних нарахувань.

Виконання соціально-правових запитів

На письмовий запит, на підставі документів, які знаходяться на зберіганні надаються архівні довідки, архівні копії та архівні витяги. Зазначені документи надаються громадянам, як про них, так і стосовно осіб, що знаходяться під їх опікою, а також щодо померлих членів родини та найближчих родичів.

Для отримання довідки (витягу, копії) соціально-правового характеру надаються наступні документи:

  •  заява (для фізичних осіб в приймальні дні);
  •  паспорт заявника;
  •  копія трудової книжки (при її наявності);
  •  копія свідоцтва про смерть особи, на яку були оформлені оригінали запитуваних документів (для оформлення пенсії з втрати годувальника);
  •  довіренність, оформлена в установленому законодавством порядку (для уповноваженої особи).

У разі втрати трудової книжки необхідно письмово в хронологічному порядку відновити періоди роботи на підприємствах із зазначенням назви підприємства, найменування підрозділу, інформації про зміну прізвища.

При поштовому або електронному відправленні заяви
необхідно:

  • розбірливим почерком вказати прізвище, ім'я, по батькові в даний час і, обов'язково, прізвище в запитуваний період, (вказати рік зміни прізвища);
  • адресу;
  • контактний телефон;
  • викласти прохання про що запитується довідка - підтвердити стаж роботи в організації або надати відомості про розмір заробітної плати в період роботи.

При особистому зверненні в архів заява складається за встановленою формою.
Наголошуємо! Аби швидше опрацювати ваш запит, він повинен містити наступні відомості:

  1. • прізвище, ім’я, по батькові (для жінок – дівоче прізвище та усі зміни прізвищ);
  2. • дата народження;
  3. • адреса реєстрації проживання та адреса для надсилання довідки (якщо проживає не за реєстрацією);
  4. • номер телефону для зв’язку;
  5. • назва підприємства;
  6. • роки роботи;
  7.  професія, № бригади, відділку, тощо;
  8.  для жінок – вказувати дати народження дітей.

 Чітко вказуйте у запиті, які саме довідки необхідні:

  •  Накази про прийняття і звільнення (для підприємств, установ і радгоспів);
  •  Колгоспний стаж (членство в колгоспі встановлений мінімум, відпрацьовані дні);
  •  Заробітна плата (вказувати період);
  •  Про реорганізацію підприємства.

До запиту слід надавати ксерокопії таких документів:

  •  перший аркуш паспорта (де вказано прізвище, ім’я, по батькові);
  •  аркуші трудової книжки, де зазначений період роботи, про який запитується;
  •  у разі відсутності трудової книжки – вказувати причину та детально описувати період роботи (дати роботи, чи був членом колгоспу, чи працював по договору, сезонно – вказувати сезон, тощо).

Надання архiвних довiдок, копiй або витягiв на запити фiзичних i юридичних осiб, необхiдних для соцiального захисту громадян, здiйснюються КУ Дунаєвецької міської ради "Трудовий архiв" безоплатно, вiдповiдно до законодавства.



Читайте також



СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ ТА ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ СОРОК ВОСЬМОЇ (ПОЗАЧЕРГОВОЇ) СЕСІЇ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VІІI СКЛИКАННЯ

28.11.2022

Сьогодні, 28 листопада 2022 року, відбулось спільне засідання постійних комісій міської ради та проведено сорок восьму (позачергову)...

Детальніше...


ВІДБУЛАСЯ ЩОТИЖНЕВА НАРАДА З КЕРІВНИКАМИ

28.11.2022

Сьогодні, 28 листопада міський голова Веліна Заяць провела чергову щотижневу...

Детальніше...