![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-10198.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-10198.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-21789.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-21789.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-43994.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-43994.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-78901.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-78901.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-68086.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-68086.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-24038.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-24038.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-96101.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-96101.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-96556.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-96556.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-92477.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-92477.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-51388.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-51388.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-4385.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-4385.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-28339.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-28339.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-87759.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-87759.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-99795.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-99795.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-40247.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-40247.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-29201.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-29201.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-79463.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-79463.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-675.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-675.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-714.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-714.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-81762.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-81762.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-28825.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/01/20/2023-01-20_3132/images/images-28825.jpg)
СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ ТА ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ П’ЯТДЕСЯТ ДРУГОЇ СЕСІЇ ДУНАЄВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ VІІI СКЛИКАННЯ
20.01.2023
Сьогодні вперше у 2023 році під головуванням міського голови Веліни Заяць пройшли спільне засідання постійних комісій та пленарне засідання 52-ої сесії Дунаєвецької міської ради, участь в яких взяли 19 депутатів із 26 обраних.
У порядку денному депутати розглянули 29 питань порядку денного, а саме:
- Звіти про виконання Програм Дунаєвецької міської ради;
- Звіт про роботу комунального підприємства Дунаєвецької міської ради «Лісовик» за 2022 рік;
- Про затвердження Програми взаємодії міської ради з відділом № 2 Управління надання адміністративних послуг Головного управління Держгеокадастру у Хмельницькій області на 2023 рік;
- Про затвердження переліку об’єктів, підприємств та видів робіт для відбування адміністративного стягнення у виді громадських (суспільно-корисних) робіт на території Дунаєвецької міської ради;
- Про внесення змін до міського бюджету на 2023 рік;
- Про затвердження граничної штатної чисельності працівників управління соціального захисту та праці Дунаєвецької міської ради, установ та закладів, підпорядкованих управлінню на 2023 рік;
- Про затвердження переліку платних послуг, що надаються комунальними установами та закладами, підпорядкованими управлінню культури, туризму та інформації Дунаєвецької міської ради управління комунальним майном ДМР;
- Про внесення змін до складу постійних комісій Дунаєвецької міської ради VІІI скликання;
- Звіт про виконання плану роботи міської ради за II півріччя 2022 року та затвердження плану роботи міської ради на перше півріччя 2023 року;
- Включення земельних ділянок до переліку права оренди на які пропонуються до продажу на земельному аукціоні; передачу в оренду земельних ділянок несільськогосподарського призначення; передачу у власність громадянам присадибних земельних ділянок; продаж земельних ділянок сільськогосподарського призначення, розроблення документацій із землеустрою та інші.
Детально ознайомитись з рішеннями можна на офіційному сайті Дунаєвецької міської ради у розділі «Рішення сесій VIII скликання».
Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр