http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/04/18/2023-04-18_7302/images/images-81985.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/04/18/2023-04-18_7302/images/images-53761.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/04/18/2023-04-18_7302/images/images-26941.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/04/18/2023-04-18_7302/images/images-86017.jpg

МЕТОДИЧНИЙ ТРІУМВІРАТ НАУК: МАТЕМАТИКА, ФІЗИКА, ІНФОРМАТИКА

18.04.2023

У XXI столітті навчальні предмети не можуть вивчатися відірвано від реальності, а шкільний урок – існувати сам собою. Тож на допомогу педагогам та учням приходить інтегроване навчання – світова практика, залучена до освітнього процесу завдяки реформі «Нова українська школа».

Інтегроване навчання як зміна сенсу освіти та виклик для вчителів стало провідною темою Методичного тріумвірату наук, організованого 18 квітня 2023 року у співпраці Центру професійного розвитку та фізико-математичного факультету Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка для учителів математики, фізики та інформатики. Майданчиком співпраці та підвищення фахової майстерності педагогів громади став Дунаєвецький ліцей №1.

Викладачі кафедр математики, фізики, комп’ютерних наук ознайомили вчителів з принципами інтеграції в дії та заохотили шукати зв’язок між дисциплінами. Сучасну платформу для вивчення шкільної математики присутнім запропонував Олексій ЗЕЛЕНСЬКИЙ, доцент кафедри математики, кандидат фізико-математичних наук. Завідувач кафедри фізики, кандидат фізико-математичних наук, доцент Сергій ОПТАСЮК продемонстрував використання засобів робототехніки при формуванні міжпредметних зв’язків. На сучасних технологіях захисту інформації, які відіграють велике значення в інформаційному суспільстві зупинився Ростислав МОЦИК, в.о. завідувача кафедри комп’ютерних наук, кандидат педагогічних наук, доцент.

Інтегроване навчання – це, певною мірою, виклик для педагогів, адже тоді вони самі мають мислити інтегровано, бути не лише вчителями, але й дослідниками, науковими керівниками, менеджерами чи навіть фасилітаторами, вчитися викладати предмет по-новому, шукати цікаві форми подання матеріалу, дослухатися до потреб учнів.

У підсумку дійшли спільної думки про те, що інтегрований підхід дуже важливий, адже наше життя має різні площини, і нам потрібно вміти поєднувати різноманітні навички та знання. Відтак його перевага полягає в тому, що учні нарешті бачать можливості для втілення своїх теоретичних знань на практиці. Вони не розгублені, не мислять шаблонно, вони готові до життя.

Дякуємо нашим партнерам за співпрацю та надану педагогам можливість навчатись, розвивати ключові та фахові компетентності.

Автор:Управління освіти, молоді та спорту


Читайте також





КОМІСІЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

28.03.2024

Активно триває робота із дітьми та їх сім’ями, яка спрямована для результативного вирішення проблеми виховання та всебічного...

Детальніше...