http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-91272.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-47370.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-89889.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-62707.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-64103.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-59141.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-83256.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-27100.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-61018.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-60480.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-27882.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-13809.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-74631.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-62962.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-21739.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-73880.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-21115.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-81856.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-51793.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-58824.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-86344.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-94949.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/02/2024-05-02_3612/images/images-5661.jpg

ВІДБУЛОСЬ СПІЛЬНЕ ЗАСІДАННЯ ПОСТІЙНИХ КОМІСІЙ ТА ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ СЕСІЇ

02.05.2024

Сьогодні, під головуванням міського голови Веліни Заяць, пройшли спільне засідання постійних комісій та пленарне засідання 79 сесії Дунаєвецької міської ради VIIІ скликання. З 26 обраних депутатів були присутні 20. На порядок денний було винесено 36 питань.

Серед головних - внесення змін до бюджету Дунаєвецької міської територіальної громади на 2024 рік. Дохідними джерелами для запропонованих змін стало перевиконання власних доходів загального фонду міського бюджету, трансферти з інших бюджетів та незаплановані надходження спеціального фонду. Під час доповіді начальник фінансового управління Тетяна Абзалова проаналізувала виконання основних бюджетоутворюючих дохідних джерел, зупинившись як на причинах невиконання затверджених планів по окремих з них, так і акцентувавши увагу на фактах збільшення надходжень. Проектом рішення передбачено спрямування фінансового ресурсу на підтримку ЗСУ, капітальний ремонт котельні на території Дунаєвецької багатопрофільної лікарні, придбання твердопаливного котла для Великожванчицького ліцею, оплату громадських робіт в старостатах громади та інше.

Трансферти з обласного бюджету та інша субвенція зі Смотрицького селищного бюджету заплановані згідно їх цільового призначення.

На розгляд також виносились питання:

  • про затвердження Програми підтримки діяльності органів виконавчої влади Дунаєвецькою міською радою на 2024 рік;
  • про затвердження Програми взаємодії регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС) з Дунаєвецькою міською радою в сфері надання адміністративних послуг населенню на 2024 рік;
  • про затвердження Програми з охорони та збереження об’єктів культурної спадщини Дунаєвецької територіальної громади на 2024-2028 роки;
  • про внесення змін до Програм Дунаєвецької міської ради;
  • про затвердження протоколу про результат проведеного електронного аукціону з оренди комунального майна;
  • про надання матеріальної допомоги.

Також, розглянуто та прийнято рішення щодо розроблення детальних планів території, припинення права користування земельною ділянкою комунальному підприємству «МІСЬКВОДОКАНАЛ» Дунаєвецької міської ради, надання згоди на передачу в суборенду частини земельної ділянки, поновлення договору оренди землі, затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки, затвердження проєктів землеустрою щодо відведення земельної ділянки та передачу в оренду та в постійне користування земельних ділянок, передачу громадянам безоплатно у власність присадибних земельних ділянок, надання дозволів на розроблення документації із землеустрою, проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок, проведення земельних торгів у формі електронного аукціону та інші.

В результаті обговорення з усіх питань ухвалені відповідні рішення.

Детально ознайомитись з рішеннями можна на офіційному сайті Дунаєвецької міської ради у розділі «Рішення сесій VIII скликання»



Читайте також



КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПІДВОДИЛИ ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

15.05.2024

15 травня в управлінні освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради за участі заступника міської ради Валентини ЧЕКМАН...

Детальніше...


Черговий успішний проєкт в громаді!

15.05.2024

«Мій врожайний рік» – найбільший проєкт, який реалізує Громадська організація Центр Стратегічних Ініціатив...

Детальніше...