http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/01/31/2019-01-31_1295/images/images-22211.jpeg

Програма «Школа 3.0. Об’єднані громади»

31.01.2019

Об’єднані територіальні громади (ОТГ) запрошуються до участі у другій хвилі спеціальної програми «Школа 3.0. Об’єднані громади», що впроваджується Центром інноваційної освіти «Про.Світ» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою».

Програма «Школа 3.0. Об’єднані громади» орієнтована на розвиток автономії шкіл та їхньої організаційної культури. Мета програми – розвиток освіти у громаді через ефективну, прозору та довірливу взаємодію між органом управління освітою ОТГ та школами, а також між усіма учасниками освітнього процесу у кожній школі, що бере участь у програмі.

Програма пропонує учасникам професійний менторський супровід, допомогу в розробці та реалізації стратегії розвитку освіти, формування дієвого освітнього сектору в ОТГ та налагодження ефективної комунікації між усіма учасниками освітнього процесу цієї ОТГ.

Загальна тривалість програми з січня по грудень 2019 року.

Для кого програма «Школа 3.0»?

До програми «Школа 3.0. Об’єднані громади» запрошуються не окремі школи або їхні представники, а об’єднані територіальні громади, які подають комплексну заявку.

ВАЖЛИВО! Учасниками можуть бути ОТГ з кількістю населення не менше 5 тис., які мають сформований діючий орган управління освітою. Перевага надається громадам, які не брали участь в програмах міжнародної технічної допомоги.

Якщо ваша громада вже подавала заявку на першу хвилю програми, заповнювати анкету для другої хвилі не потрібно – анкети першої хвилі також є дійсними для участі у другій хвилі.

Як взяти участь у конкурсному відборі?

Для участі у відборі від однієї ОТГ подають спільну заявку три сторони:

директор опорної школи або великої школи (більше ніж 300 учнів) в межах ОТГ;

директор ще однієї школи незалежно від статусу та кількості учнів;

керівник місцевого органу управління освітою.

Кожна сторона самостійно заповнює анкету, в якій вказуються дві інші сторони. Заявка бере участь у конкурсі, якщо організатори отримали анкети від усіх трьох сторін в межах однієї ОТГ.

Анкета заповнюється особисто директорами двох шкіл та тим представником органу управління освітою, який має намір взяти участь у програмі.

Анкета - за посиланням: https://goo.gl/forms/5i3kBMrnb6DBCy163

Прийом заявок триває по 4 лютого 2019 року (включно).

Якщо у вас виникнуть питання стосовно програми, пишіть нам:

prosvit.center@gmail.com

Конкурсний відбір

Організатори вивчають заявки та обирають ті, які  найкраще відповідають вимогам програми (максимум 2 громади з одної області). Попередній відбір триває до 10 лютого 2019 року.

Заявники, які проходять попередній відбір, запрошуються на skype-співбесіди. Пізніше організатори здійснять гостьовий візит до громади для знайомства з командами шкіл, керівником відділу освіти.  У результаті з одної області обирається лише одна ОТГ для участі у програмі.

Старт програми – 1 березня 2019 року.

14 березня 2019 року у Києві відбудеться одноденна подія старту програми, на яку буде запрошено переможців конкурсу. На зустрічі має бути присутній один представник команди ОТГ - обов’язково представник керівної ланки (один з директорів шкіл або представник органу освіти).

Учасники програми від однієї ОТГ:

директор та команда вчителів опорної школи або школи, в якій навчається більше 300 учнів;

директор та команда вчителів іншої школи у цій ОТГ незалежно від статусу школи та кількості учнів;

керівник органу управління освітою цієї ОТГ незалежно від статусу та назви органу.

Директори працюватимуть у своїх школах з командою активних вчителів, які мають складати не менше 10% колективу школи.
Що отримають учасники програми?

Директор школи:
– навички з фасилітації роботи з командою, її мотивації;
– методики збору та аналізу потреб вчителів, батьків, учнів;
– інструменти для створення у школі та довкола неї атмосфери довіри та безпеки;
– інструменти для досягнення школою фінансової автономії;
– інструмент зворотнього зв’язку для вчителів від колег та учнів як метод вдосконалення навчального процесу;
– обмін досвідом між школами;
– знання та навички для впровадження управлінської автономії.

Вчителі шкіл:
– знання та практичні навички формування та реалізації проектів;
– вміння працювати спільно в командах, перенесення цієї практики на роботу в класі;
– знання можливостей педагогічної автономії;
– нові формати викладання.

Батьки учнів:
– залучення до формування стратегії школи;
– врахування та втілення їхніх потреб щодо школи;
– довірливі відносин між батьками та школою, які сфокусовані на успішності учнів.

Учні:
– залучення до формування стратегії школи;
– врахування їхнього бачення та потреб щодо навчання;
– відносини “рівний рівному” з вчителями;
– уроки, які формуються на базі зворотнього зв’язку від учнів вчителям та допомагають напрацювати ключові компетенції.

Керівник органу управління освітою:
– інструменти для розробки та реалізації короткотермінової стратегії розвитку освіти;
– системність у роботі над потребами шкіл.

Громада:
– оптимізацію витрат;
– формування освітньої стратегії ОТГ на базі потреб громади.



Читайте також



700 мільйонів гривень державних ресурсів проінспектовано Держаудитслужбою за три місяці 2024 року

18.04.2024

Держаудитори в Хмельницькій області за перший квартал 2024 року виявили 347 млн грн порушень у закупівлях. Працівники управління попередили...

Детальніше...


СЕМІНАР ДЛЯ ВІДПОВІДАЛЬНИХ ЗА ПРОВЕДЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ГРИ «СОКІЛ» («ДЖУРА») У ГРОМАДІ

18.04.2024

Відповідно до плану роботи КУ ДМР «Центр ПРПП» на 2024 рік, 17 квітня в онлайн режимі відбувся семінар-діалог«Організаційно-методичні аспекти проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») закладами освіти Дунаєвецької ТГ...

Детальніше...