http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-90896.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-65621.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-52740.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-67827.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-74827.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-90051.jpg

Педагогічна паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів перших класів ЗЗСО.

19.02.2019

Одним із комплексних завдань реформування освіти є забезпечення наступності і
перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти.
Методичний аспект взаємодії ЗДО і ЗЗСО передбачає ознайомлення педагогів зі змістом,
методами та формами освітньої роботи у ЗДО та початковій школі. Саме тому, згідно плану
роботи МК управління освіти, молоді та спорту ДМР у рамках співпраці між громадами 19
лютого проведено педагогічну паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів
перших класів ЗЗСО на тему « Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової
освіти: інноваційні аспекти побудови освітнього процесу в ЗДО та початковій школі»
Місцем проведення обрано НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія» та КУ ДМР ДНЗ №4 «Теремок».
Практичний модуль включав урок української мови (інтегрований курс навчання грамоти),
який провели А.Побожна, А.Кузьмінська, учителі 1 класів НВК , урок української мови
(інтегрований курс навчання грамоти) у класі «Інтелект України» - учитель О.
Леміжанська, організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО за
програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» - В.Гудзяк, вихователь ЗДО №4
«Теремок».
Під час теоретичного модулю учасники ознайомились з інноваційними аспектами побудови
освітнього процесу в початковій школі шляхом забезпечення наступності у роботі перших
двох ланок освіти (В.Заторжинська, методист МК), створенням психолого-педагогічних
умов, що забезпечують підвищення інтересу до освітнього життя в школі (М.Леміжанська,
заступник директора з початкових класів НВК), формуванням єдиного інформаційно-
освітнього середовища для впровадження програмно-методичного комплексу «Впевнений
старт» (Г.Давиденко, методист з питань дошкільної освіти МК), поняттям психологічної
готовності дитини до навчання в умовах НУШ (Т.Сутковецька, практичний психолог НВК).

Вчителі початкових класів та вихователі ЗДО ознайомилися з елементами освітньої
діяльності, з особливостями інтегрованого навчання, з компетенціями, що формуються на
заняттях у дошкільних закладах та на уроках в школі. Під час інтерактивної гри, яку провела
вихователь-методист ЗДО №4 «Теремок» І.Завіша було розроблено спільні методичні
рекомендації і поради.
Попереду ще дуже багато роботи, спрямованої на нові освітні стандарти, цифрові підходи
надання освітніх послуг, формування нового освітнього простору, де у центрі уваги – дитина
та її безумовна індивідуальна траєкторія розвитку.



Читайте також