http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-90896.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-65621.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-52740.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-67827.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-74827.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2019/02/19/2019-02-19_670/images/images-90051.jpg

Педагогічна паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів перших класів ЗЗСО.

19.02.2019

Одним із комплексних завдань реформування освіти є забезпечення наступності і
перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти.
Методичний аспект взаємодії ЗДО і ЗЗСО передбачає ознайомлення педагогів зі змістом,
методами та формами освітньої роботи у ЗДО та початковій школі. Саме тому, згідно плану
роботи МК управління освіти, молоді та спорту ДМР у рамках співпраці між громадами 19
лютого проведено педагогічну паралель для вихователів старших груп ЗДО та вчителів
перших класів ЗЗСО на тему « Забезпечення наступності змісту дошкільної та початкової
освіти: інноваційні аспекти побудови освітнього процесу в ЗДО та початковій школі»
Місцем проведення обрано НВК «ЗОШ І-ІІІ ст., гімназія» та КУ ДМР ДНЗ №4 «Теремок».
Практичний модуль включав урок української мови (інтегрований курс навчання грамоти),
який провели А.Побожна, А.Кузьмінська, учителі 1 класів НВК , урок української мови
(інтегрований курс навчання грамоти) у класі «Інтелект України» - учитель О.
Леміжанська, організацію життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку в умовах ЗДО за
програмно-методичним комплексом «Впевнений старт» - В.Гудзяк, вихователь ЗДО №4
«Теремок».
Під час теоретичного модулю учасники ознайомились з інноваційними аспектами побудови
освітнього процесу в початковій школі шляхом забезпечення наступності у роботі перших
двох ланок освіти (В.Заторжинська, методист МК), створенням психолого-педагогічних
умов, що забезпечують підвищення інтересу до освітнього життя в школі (М.Леміжанська,
заступник директора з початкових класів НВК), формуванням єдиного інформаційно-
освітнього середовища для впровадження програмно-методичного комплексу «Впевнений
старт» (Г.Давиденко, методист з питань дошкільної освіти МК), поняттям психологічної
готовності дитини до навчання в умовах НУШ (Т.Сутковецька, практичний психолог НВК).

Вчителі початкових класів та вихователі ЗДО ознайомилися з елементами освітньої
діяльності, з особливостями інтегрованого навчання, з компетенціями, що формуються на
заняттях у дошкільних закладах та на уроках в школі. Під час інтерактивної гри, яку провела
вихователь-методист ЗДО №4 «Теремок» І.Завіша було розроблено спільні методичні
рекомендації і поради.
Попереду ще дуже багато роботи, спрямованої на нові освітні стандарти, цифрові підходи
надання освітніх послуг, формування нового освітнього простору, де у центрі уваги – дитина
та її безумовна індивідуальна траєкторія розвитку.



Читайте також



ОБ’ЄДНАНІ ДОПОМАГАТИ ІНШИМ

24.04.2024

В громаді продовжує свою роботу волонтерський штаб по підтримці внутрішньо переміщених осіб...

Детальніше...


ОЦІНЕНО ФІНАНСОВУ СПРОМОЖНІСТЬ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД ЗА ПІДСУМКАМИ 2023 РОКУ

24.04.2024

На основі показників виконання місцевих бюджетів за 2023 рік експерти провели оцінку окремих показників фінансової...

Детальніше...