http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/21/2022-09-21_7967/images/images-76549.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/21/2022-09-21_7967/images/images-4.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/21/2022-09-21_7967/images/images-84682.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/21/2022-09-21_7967/images/images-5476.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/09/21/2022-09-21_7967/images/images-98698.png

Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти

21.09.2022

Комунальна установа Дунаєвецької міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» ініціювала проведення 21 вересня на запит учасників освітнього процесу круглого столу «Інклюзивне навчання – рівний доступ до якісної освіти». До зустрічі долучались команди навчальних закладів, в яких створені класи\групи інклюзивного навчання. Круглий стіл було проведено за участі працівників ІРЦ Дунаєвецької міської ради.

Консультант ЦПРПП Наталія Дармограй зупинилась на документах, якими користуються організатори інклюзивного навчання закладу. Звернула увагу на те, що діти з особливими освітніми потребами є найбільш вразливою категорією серед здобувачів освіти, які в умовах воєного стану потребують особливої підтримки та уваги. Акцентувала увагу присутніх на обов’язковій роботі з усіма учасниками освітнього процесу закладу освіти (учні, батьки, педагоги закладу) щодо безбар’єрної мови, спілкування з дітьми та батьками дітей з ООП.

Директор ІРЦ Ігор Пихальський підкреслив, що вдала організація інклюзивного навчання передбачає вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя. Зорієнтував щодо роботи асистента вчителя в умовах дистанційного навчання.

Команди ЗДО №5 «Усмішка» та Зеленченської гімназії ділились досвідом організації інклюзивного навчання у своїх закладах освіти. Звертали увагу на особливостях роботи під час дистанційного навчання.

Під час зустрічі усі команди-учасниці взяли участь у активному обговоренні питань організації інклюзивного навчання. Документація асистента вчителя, особливості дистанційного навчання в інклюзивному класі, адаптація дітей з ООП – ці та інші запитання були обговорені учасниками зустрічі. Дали команди навчальних закладів і пропозиції щодо тематики наступних зустрічей.

Працюємо на освітній фронт! Ділимось теплом своїх сердець!

Все буде Україна!

Автор:Управління освіти, молоді та спорту


Читайте також



Як вижити під час ядерного удару.

28.09.2022

Зараз інструкція не буде зайвою, зберігайте собі 

Детальніше...


Чи можна самостійно збирати дрова в лісі?

28.09.2022

У Лісовому кодексі статті 69 зазначено, що використання лісових ресурсів на виділеній лісовій...

Детальніше...