http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-61223.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-54435.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-17685.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-44493.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-83457.png http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-19496.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-86755.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-85946.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2022/10/11/2022-10-11_887/images/images-8599.jpg

Освітній жовтень Центру ПРПП для вчителів мовно-літературної галузі

11.10.2022

Перший місяць впровадження реформи НУШ у 5 класі базової середньої школи позаду, шкільні команди вже мають деякі висновки й результати. Десь це важча й довша підготовка до уроків, десь нерозуміння, як діяти в тих чи інших ситуаціях, відсутність обіцяних підручників і нормативної бази, мовчання МОН на запити. Але незмінною залишається мотивація вчителів.

11 жовтня 2022 року Центр ПРПП у тісній співпраці з педагогами-практиками розпочав серію онлайн-комунікацій у рамках Освітнього жовтня про те, як минув перший місяць навчання у 5 класах НУШ.

В межах заходу можливість професійного менторства від колег-практиків отримали учителі мовно-літературної освітньої галузі, а саме вчителі зарубіжної літератури й англійської та німецької мов ЗЗСО нашої громади. Із 1 вересня 2022 року ці педагоги прийняли естафету впровадження реформи НУШ, що стало поштовхом до опанування нових підходів до навчання та ще безліч інновацій. Тому головними темами онлайн зустрічей стали: обговорення особливостей організації навчання учнів 5-х класів НУШ; поглиблення знань з теоретичних аспектів і практичних інструментів оцінювання учнів; ознайомлення із шаблонами для ведення документації вчителя.

Досвідом роботи з нушівцями протягом першого місяця навчання мали змогу поділитись: Ольга Горпинюк, учитель зарубіжної літератури Миньковецького ліцею, голова фахової спільноти; Аліна Горобняк, учитель зарубіжної літератури Залісцівської гімназії, класний керівник 5 класу; Світлана Ігнатьєва, учитель англійської мови Дунаєвецького ліцею №1, голова фахової спільноти, класний керівник 5 класу; Наталія Бойко, учитель англійської мови Іванковецького ліцею; Валентина Григор’єва, учитель англійської мови Залісцівської гімназії; Ірина Федорова, учитель німецької мови Дунаєвецького ліцею №2.

Навчання у 5 класі передбачає впровадження інноваційних підходів до структури та змісту навчання. Нормативними документами встановлено чіткі орієнтири, за якими учні розбудовують власні компетентності: здобувають знання, розвивають вміння та формують ставлення. Самі ж педагоги отримали повну академічну свободу.

Своєрідним фідбеком онлайн-комунікацій «5 класи НУШ: робимо перші кроки» став обмін враженнями самих педагогів від впровадження реформи. Учителі зазначили, що НУШ – це чудовий задум, нові підходи до освітнього процесу, свобода вчителя та партнерська взаємодія зі всіма учасниками освітнього процесу. У підсумку, дійшли висновків, що учителів, які працюють в 5 класах НУШ врятує лише злагоджена робота шкільної команди, де всі підтримують один одного, допомагають і разом долають виклики.

Автор:Управління освіти, молоді та спорту


Читайте також



ДУНАЄВЕЦЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОТРИМАЛО АВТОМОБІЛЬ

26.04.2024

Сьогодні, Камʼянець-Подільська районна рада передала на баланс КП «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради...

Детальніше...


НАУКОВИЙ ОЛІМП ЮНИХ ЕКОЛОГІВ ГРОМАДИ

26.04.2024

Сьогодні, в день 38 річниці Чорнобильської катастрофи, юні екологи Дунаєвеччини презентували еко-проєкти...

Детальніше...