http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-19169.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-25252.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-36365.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-67094.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-68532.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-24770.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-83630.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-68251.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-79255.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-80777.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-68947.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-72160.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-29085.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-32833.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-41532.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-47249.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-53532.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-24327.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-36581.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-21076.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-85437.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-82499.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-83479.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-73634.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-34275.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-43125.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-76423.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-80658.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-92018.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-91148.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-90192.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2023/06/06/2023-06-06_5275/images/images-11427.jpg

РАННЄ ВИЯВЛЕННЯ ЯК ПОПЕРЕДЖЕННЯ СІМЕЙНОГО НЕБЛАГОПОЛУЧЧЯ

06.06.2023

В рамках Проєкту «Родина і громада: адаптація – інтеграція – розвиток», що реалізується Міжнародною благодійною організацією «Партнерство «Кожній дитині» за підтримки Plan International та DЕС, сьогодні розпочався дводенний тренінг «Раннє виявлення як попередження сімейного неблагополуччя».
У заході взяли участь керівники та спеціалісти, які працюють з сімʼями, дітьми та молоддю у Дунаєвецькій та Новодунаєвецькій громадах. Зокрема: представники Дунаєвецької міської ради, старости старостинських округів, управління соціального захисту та праці, КУ «Центр надання соціальних послуг», Служби у справах дітей, управління «Центр надання адміністративних послуг», КУ «Центр позашкільної освіти», поліцейський офіцер громади, залучені також психологи, юристи, представники волонтерських ініціатив та ГО, які працюють з ВПО.

Протягом двох днів команда керівників і спеціалістів будуть відпрацьовувати практичні навички дієвих механізмів та алгоритм командної, ефективної взаємодії у громаді в процесі забезпечення соціальної роботи та надання необхідних послуг, спрямованих на раннє виявлення сімейного неблагополуччя, забезпечення інтересів захисту дитини та розвитку сімейно орієнтованих послуг.

Також проєктом передбачено проведення роботи над визначенням ознак та факторів, що вказують на виникнення ризиків для життя та здоров’я дитини, жорстоке поводження з дитиною чи домашнє насильство в сім’ї під час війни.

Тільки разом зробимо все можливе, аби забезпечити право кожної дитини жити та виховуватися у сприятливому сімейному середовищі!

Автор:Інформаційно-комунікаційний ресурсний центр


Читайте також





Дунаєвецький ліцей №3 тримає волонтерський фронт та допомагає ЗСУ!

19.04.2024

Зараз непростий час для кожного з нас, але, з іншого боку...

Детальніше...