http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-98957.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-30153.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-75572.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-80475.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-54680.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-89701.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-75759.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-13736.jpg http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/04/16/2024-04-16_604/images/images-54599.jpg

НАЗДОЖЕНЕМО ДОЛАЄМО ОСВІТНІ ВТРАТИ ДЕНЬ 2

16.04.2024

День насиченої роботи, нестандартних підходів, цікавих практичних завдань… Таким запам’ятався семінар-тренінг «Долаємо освітні втрати» для вчителів математики, української мови та літератури, початкових класів Дунаєвецької міської та Солобковецької сільської ТГ, зініційований Центром професійного розвитку педагогічних працівників у співпраці з Хмельницьким ОІППО 16 квітня 2024 року.

Тренерами зустрічі: Людмилою ГРИНЧУК (методистом науково-методичного центру професійного розвитку керівних та педагогічних працівників, установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО імені А. Назаренка), Антоніною ГАЛАС (методистом науково-методичного центру професійного розвитку керівних та педагогічних працівників, установ і закладів дошкільної та загальної середньої освіти ХОІППО імені А. Назаренка), Олесею МІСІНЬКЕВИЧ (доцентом кафедри теорій та методик суспільно-гуманітарних дисциплін ХОІППО імені А. Назаренка, кандидатом філологічних наук) було використано цікаві мотиваційні прийоми роботи в учнівському колективі, візуальні прийоми створення власного дизайну уроку, подання навчальної інформації; організовано роботу в групах щодо стабілізації психоемоційного стану учнів і покращення когнітивних процесів під час навчання, роботи з цифровими діагностичними інструментами.

Ознайомлення з підходами до виявлення та подолання навчальних втрат включали визначення рівня самостійності учнів, розроблення завдань різних рівнів складності, роботу з понятійним апаратом та інструментами вимірювання втрат у навчанні. Детальний аналіз та обговорення різних варіантів діагностичного тестування у групах дало змогу краще опанувати матеріал. Кожен мав нагоду спробувати себе у різних ролях: вчителя та учня.

Такий тренінг став важливим кроком у напрямку підвищення професійної майстерності вчителів та оволодіння ефективними інструментами подолання освітніх втрат. Ми щиро віримо, що отримані знання та досвід стануть цінним багажем для педагогів у професійній діяльності.

Дякуємо педагогам за активну участь, Дунаєвецькому ліцею №1 за гостинність та ефективну платформу для співпраці й тренерам заходу за драйвову атмосферу і позитив.

Автор:Управління освіти, молоді та спорту


Читайте також





МИНАЮТЬ РОКОВИНИ ПАМ’ЯТІ НАШИХ ЗАГИБЛИХ ЗАХИСНИКІВ

17.06.2024

Любов до рідної землі прикрашає кожну людину, а воїни, які віддали заради України найдорожче...

Детальніше...