![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-45637.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-45637.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-24209.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-24209.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-62684.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-62684.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-13000.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-13000.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-12584.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-12584.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-80267.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-80267.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-96509.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-96509.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-80975.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-80975.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-39513.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-39513.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-49875.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-49875.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-97929.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-97929.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-21919.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-21919.jpg)
![http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-11391.jpg](http://dunrada.gov.ua/uploadfile/archive_news/2024/05/15/2024-05-15_9683/images/images-11391.jpg)
КЕРІВНИКИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПІДВОДИЛИ ПІДСУМКИ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
15 травня в управлінні освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради за участі заступника міської ради Валентини ЧЕКМАН під керівництвом начальника управління освіти, молоді та спорту Інни ІСАКОВОЇ відбулася нарада з керівниками закладів загальної середньої освіти.
Підведено підсумки освітньої галузі за 2023/2024 навчальний рік, окреслено план дій в підготовці закладів до нового навчального року. Обговорено організацію індивідуального навчання (педагогічний патронаж) для дітей з ООП на 2024/2025 навчальний рік та стан виконання додаткових корекційно-розвиткових занять для учнів з ООП в закладах освіти громади. Проаналізовано використання енергоносіїв у закладах освіти за друге півріччя 2024 року.
Проведено аналіз та підсумки конкурсу-огляду художньої самодіяльності закладів загальної середньої освіти громади «Ми діти твої, Україно!» відзначено грамотами та подяками найкращі колективи та окремі номери художньої самодіяльності.
Дякуємо кожному керівнику за командну і плідну роботу, адже ворог постійно змушував вас переривати уроки і переміщувати дітей в укриття. Але ваш професіоналізм та злагоджена робота дійсно втримали ситуацію і маємо гарні показники роботи у 2024 році. Кожен з вас доклав максимум зусиль для того, аби наші діти здобули якісну освіту і надалі створили рушійну силу задля нашої Перемоги й відбудови країни!